Tabor 8. razredov

Tabor učencev osmih razredov je potekal v času od 14. do 16. 12. 2022 v kraju Osilnica.

Dolga in ovinkasta pot do Osilnice (zadnji konec poti, ko se spuščamo v dolino, domačini imenujejo drugi Vršič) nam je postregla z odejo snega in idilično pokrajino.

Ob prihodu so nas gostitelji razporedili v sobe in naša avantura se je začela. Tabora se je udeležilo 63 učencev, žal sta dva učenca tabor zapustila predčasno zaradi bolezni. Glede na to, da je naš namen organizacije tabora za osme razrede bil, da omogočimo udeležbo na taboru za vse učence ob cenovno ugodni namestitvi (organizacija in namestitev za 70 udeležencev), je bila izbrana opcija Hotela in rekreacijskega centra Kovač.

Učenci so bili živahni, navihani, nenehno se je »dogajalo«. Učitelji smo, zavedajoč se naše velike odgovornosti do učencev, da tabor mine v čimbolj prijetnem vzdušju, poskušali prisluhniti potrebam učencev in seveda postaviti meje, ko je to bilo potrebno.

V času tridnevnega bivanja smo ob tamkajšnjih vodičih spoznali pokrajino, način življenja v kraju, probleme, s katerimi se srečujejo, in njihovo hvaležnost, da lahko živijo v in z naravo. Spoznali smo, kako preživeti v naravi, sprehodi so bili sproščeni, opazovali smo naravo, videli medvedjo šapo, hranili damjake.

Noči so bile dolge, živahne, čebljajoče in smejoče za učence.

Pot domov je bila dolga.

Veseli smo, da smo omogočili učencem novo izkušnjo bivanja na taboru, spletanja novih prijateljstev, povezovanja med njimi.

Rutino zapisov o doživetij na taborih želimo tokrat malo spremeniti – vtisov tokrat ne bodo strnili učenci temveč učitelji.

In nekaj za konec – po končanem taboru je stanje med spremljevalci takšno: ena učiteljica je zbolela, ena je na antibiotikih, ostali učitelji se borijo s herpesi (saj veste, kako je, ko adrenalin popusti).

Jadranka Hajdinjak

Z učenci osmih razredov smo bili v času od 14. 12. do 16. 12. 2022 na taboru v Osilnici, kjer smo že prvi dan lahko spoznali bližnjo okolico kraja, saj smo naredili malo daljši pohod. Sprva so bili učenci še zelo živahni, se med potjo kepali, lomili ledene sveče, kar kaže na to, da v naših krajih resnično pogrešamo sneg in z njim povezane igre, saj so bili kot majhni otroci. A dlje kot smo hodili, bolj tihi in umirjeni so postajali in nam na koncu priznali, da jim resnično primanjkuje hoje in da niso navajeni daljših sprehodov, predvsem pa prišli do spoznanja, da kratke nogavičke pod gležnji res niso primerne za tovrstne dejavnosti in v danih vremenskih razmerah. Upamo lahko, da bodo kaj spremenili v tej smeri in začeli bolj skrbeti za svoje zdravje. V naslednjih dveh dneh so se učenci seznanili še z osnovami lokostrelstva in plezanja; rečem lahko, da so se resnično sprostili in v dejavnostih uživali kljub mrazu in rahlemu pršenju dežja. Tabor je bil izredna priložnost, da so se učenci med seboj bolje spoznali in povezali, se naužili miru in idile, ki nam jo ponuja narava, kar je bil tudi namen tabora. Vodja tabora in učitelji spremljevalci smo uspešno vozili med težavami otrok tako na taboru kot na poti, predvsem mislim na zadnji dan na poti proti domu. Odgovornost učiteljev na tovrstnih večdnevnih dejavnostih je ves čas velika, a hkrati se zavedamo, da so taki tabori pomembni pri odraščanju in navajanju na samostojnost otrok.

Ana  Kladnik Leban

Kratek, a doživeto intenziven tabor. Osmim razredom se pozna, da niso bili v letni šoli v naravi. Bili so zelo družabni, nekaterim je bil dan prekratek, zato so druženje potegnili dolgo v noč. Neprespane noči, preverjanje zdravstvenih stanj pri tistih, ki so zboleli, ter skrb, da bo vse potekalo brez zapletov, je tudi pri nas pustilo davek. Pomembno pa je, da so se učenci vrnili s polno pozitivnih vtisov in novih izkušenj. Verjamem, da so se učenci še bolj povezali in navezali nova prijateljstva.
Kratek tabor pa je na koncu popestrila vožnja nazaj, ki je imela več postankov, kot jih ima mestni avtobus.

Jak Rogel

Verjamem, da so učenci in učenke iz Osilnice prišli dobre volje, polni novih vtisov, doživetij, znanj in seveda tudi poglobljenih prijateljstev. Ob športnih aktivnostih in spoznavanju okolice reke Čabranke in Kolpe je bilo dovolj časa tudi za druženje ob nogometni tekmi svetovnega prvenstva ter plesu v improvizirani diskoteki.

Blaž Bergant

Z osmošolci smo se odpravili na tabor v Osilnico. Učenci so bili čez dan zelo pridni, saj so bili zaposleni z raznoraznimi aktivnostmi (pohodi, lokostrelstvo, plezanje). Med aktivnostmi so nekajkrat omenili, da so utrujeni, kar se zvečer ni poznalo, saj so bili precej živahni in so se pogovarjali pozno v noč. Z zamikom je utrujenost nastopila zjutraj, ko je bil čas za vstajanje. Kljub temu smo jih uspeli pravočasno spraviti pokonci. Tabor je bil kratek in zabaven.

Tom Gornik

3. dan

In tako je bil že kar tretji dan. Zjutraj smo se zbudili in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo vse spakirali in odnesli v predsobo. Počeli smo še veliko zanimivih stvari. Razdelili smo se v dve skupini in si ogledali dokumentarec o reki Kolpi, naučili smo se, kako preživeti v divjini. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu smo čakali na avtobus.

Sara Muzga: V redu, ampak prekratko.
Neža Planinc: V redu, samo preveč aktivnosti.
Hana Vlastelica: Bilo je ZAKON. Če bi bilo dalj časa, bi bilo bolje, ampak bi se verjetno zelo utrudila. Ena pripomba ... preveč hoje :) in vodič Klemen je bil zakon in zabaven.

2. dan

Na taboru se imamo zelo fino. Zelo se zabavamo ob druženju in dobrih delavnicah.

Drugi dan je minil zelo hitro. Začeli smo  s prisrčno jutranjo budilko, ki nas je vse z božičnim vzdušjem takoj vrgla iz postelje. Sledil je odličen samopostrežni zajtrk  z veliko izbire in vsi smo se zelo najedli. Sledile so delavnice. Ker nas je zelo veliko, smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je odšla na plezanje po zunanji umetni steni  in na lokostrelstvo, druga skupina pa na sprehod po Osilnici, kjer smo spoznali veliko novega, odšli smo tudi pogledat in nahranit damjake. Sledilo je kosilo in čas za druženje.  Po počitku sta se skupini zamenjali, da smo vsi lahko poskusili vse delavnice, ki so nam bile namenjene. Pri vseh delavnicah smo se imeli zelo fino, spoznali smo veliko novega in poskusili nove športe.

Ker se nahajamo v deželi medvedov, smo imeli predavanje o medvedih, kako ravnati z njimi v naravnem okolju.

Sledila je večerja z glavno jedjo in sladico. Spet smo imeli čas za druženje in igro ter pripravo na disko. Vemo, da bo odličen kot vsako leto.

Dan je bil zanimiv, naporen in poučen. Zvečer bomo samo še popadali v postelje.

Ema Juteršek in Sofija Capuder

Klikni na fotografijo za ogled celotne foto galerije.

1. dan

V sredo, 14. 12. 2022, smo se odpravili v Osilnico na tabor. Pot je bila dolga. Ko smo prispeli, smo šli v sobe, kjer smo razpakirali, nato pa smo bili v sobah do kosila. Po kosilu smo se odpravili na pohod po poti Petra Klepca. Sledila je večerja, po večerji pa smo se družili in gledali nogomet. Ob koncu dneva smo bili vsi zelo utrujeni, zato smo hitro zaspali.

Neža, Sara in Ella, 8. c

Trina iz 8. c pravi, da je na taboru zaenkrat super …